INFORMACE OHLEDNĚ PŘIHLAŠOVÁNÍ OBĚDŮ A OBJEDNÁVÁNÍ JÍDEL PŘES PORTÁL „STRAVA.CZ“
Vážení a milí rodiče,
pro přihlášení obědů ve školní jídelně je nutné vyplnit přihlášku, kterou najdete po kliknutí na následující text: „Přihláška ke stravování ve ŠJ ZŠ Jince“
Žáci první třídy, kteří budou mít přihlášené obědy, dostanou 1. září čip, se kterým si budou chodit odebírat obědy ve ŠJ a přihlašovací údaje na portál „Strava.cz“.
PLATBA STRAVNÉHO
Způsob úhrady BEZHOTOVOSTNĚ. Je nutné zřídit povolení k inkasu na účet školní jídelny č.ú. 100227261/0800
Inkasní platby se strhávají vždy v rozmezí 15. – 19. dne v měsíci.
UPOZORŇUJEME, že opakované neuhrazení platby může vést k vyloučení ze stravování.
Minimální limit k inkasu na stravné činí 1 200 Kč.
OBJEDNÁNÍ STRAVNÉHO
Pro objednání jídla máte hned několik možností:
- OBJEDNÁNÍ JÍDLA PŘÍMO VE ŠKOLE
Každý žák/žákyně má možnost si při odchodu ze ŠJ objednat jídlo na další den. Stačí pouze přiložit svůj čip k elektronickému zařízení a následně zvolit číslo jídla, které si chcete objednat. Pro potvrzení volby je potřeba ještě jednou přiložit čip a tím je hotovo.
- OBJEDNÁNÍ JÍDLA PŘES PORTÁL „STRAVA.CZ“
Další možností, jak si jídlo objednat je využití stránky „Strava.cz“. Po zadání přihlašovacích údajů si můžete v sekci „Objednávky“ zvolit jídla klidně i na několik dní dopředu.
Jednoduchý návod „krok za krokem“ najdete po kliknutí na následující text: „STRAVA.CZ – Návod, jak si objednat“
Pokud jste zapomněli heslo ke svému účtu a nemůžete se přihlásit, zkuste postupovat podle následující návodu: „STRAVA.CZ – Co dělat, když zapomenu heslo“
ZRUŠENÍ OBĚDŮ/STRAVY V PŘÍPADĚ NEMOCI
Zrušení obědů je možné v případě potřeby nejpozději do 7:00 aktuálního dne, ale nejlépe den předem přes portál „Strava.cz“ V první den nemoci je možné odnést neodhlášený oběd v jídlonosiči domů v rozmezí od 11:00 do 11:30. V dalších dnech je NUTNÉ oběd odhlásit, jinak nárok propadá.
Pokud byste měli nějaké dotazy, uvádíme zde několik kontaktů:
Email: jidelna@zsjince.cz
Telefon: 778 709 745